Ga naar de hoofdinhoud

Bussen uit het centrum

Van "Verkeersveiligheid voor iedereen"

Ga naar het project

Ik schrik nog elke dag van de voorbijrazende bussen in het centrum. Fietsers die.van hun fiets op de stoep moeten springen omdat de bus te dicht rijdt. Bussen horen niet in het centrum van herentals. Is het niet voldoende om bushaltes te maken aan de kleine ring?

Reacties(5)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Ik ben ook voorstander om de bussen uit het centrum te houden, vb: als je in de buurt van de Lidl afstapt dan ben je op nog geen 200 m van de Markt en de Zandstraat. Dan ,als de rijrichting van de Schoolstraat trug veranderd word dan kan de bus van Lier langs daar verder naar het station rijden en word langs de Lierseweg de stad ook niet belast,dus als je dan aan de Zandpoort of het KOSH afstapt dan ben je ook direct in de Zandstraat. Dit zijn maar twee voorbeelden ,maar dat kan wel verder uitgewerkt worden volgens mij.
    Profiel van An Heylen
    Geplaatst door:An Heylen
    7 jaar geleden
    Gaan we iedereen ontmoedigen om nog naar Herentals te komen?!
      Profiel van Jennifer Smits
      Geplaatst door:Jennifer Smits
      7 jaar geleden
      Ik ben eerder voorstander van auto's uit het centrum weg. Openbaar vervoer promoten. Enkel bushalte op kleine ring is niet voldoende.
        absoluut!
          of de halt-tijden in het centrum ruimer nemen. waardoor de bussen tijd te veel hebben, om op hun volgende halte te geraken en rustiger kunnen rijden doorheen de zwakke weggebruikers 👌
            Totaal aantal likes: 8, totaal aantal dislikes: 11
            . Je kunt niet langer reageren op ideeën in Verkeersveiligheid voor iedereen. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Verkeersveiligheid voor iedereen

            Delen

            Huidige status

            voorgesteld

            Tags

            Mobiliteit