Bussen uit het centrum
Van "Verkeersveiligheid voor iedereen"
Ga naar het project
Ik schrik nog elke dag van de voorbijrazende bussen in het centrum. Fietsers die.van hun fiets op de stoep moeten springen omdat de bus te dicht rijdt. Bussen horen niet in het centrum van herentals. Is het niet voldoende om bushaltes te maken aan de kleine ring?
Reacties(5)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Lucien Van der Hallen
Geplaatst door:Lucien Van der Hallen
7 jaar geleden
Ik ben ook voorstander om de bussen uit het centrum te houden,
vb: als je in de buurt van de Lidl afstapt dan ben je op nog geen 200 m van de Markt en de Zandstraat.
Dan ,als de rijrichting van de Schoolstraat trug veranderd word dan kan de bus van Lier langs daar verder naar het station rijden en word langs de Lierseweg de stad ook niet belast,dus als je dan aan de Zandpoort of het KOSH afstapt dan ben je ook direct in de Zandstraat.
Dit zijn maar twee voorbeelden ,maar dat kan wel verder uitgewerkt worden volgens mij.
Profiel van An Heylen
Geplaatst door:An Heylen
7 jaar geleden
Gaan we iedereen ontmoedigen om nog naar Herentals te komen?!
Profiel van Jennifer Smits
Geplaatst door:Jennifer Smits
7 jaar geleden
Ik ben eerder voorstander van auto's uit het centrum weg. Openbaar vervoer promoten. Enkel bushalte op kleine ring is niet voldoende.
Profiel van Lieve Lambrechts
Geplaatst door:Lieve Lambrechts
7 jaar geleden
absoluut!
Profiel van Pieter Van Olmen
Geplaatst door:Pieter Van Olmen
7 jaar geleden
of de halt-tijden in het centrum ruimer nemen. waardoor de bussen tijd te veel hebben, om op hun volgende halte te geraken en rustiger kunnen rijden doorheen de zwakke weggebruikers 👌
Totaal aantal likes: 8, totaal aantal dislikes: 11
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Verkeersveiligheid voor iedereen. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Verkeersveiligheid voor iedereen
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Mobiliteit
