Ga naar de hoofdinhoud

Hallucinant

Van "Samen maken we de Molekens!"

Ga naar het project

Hoe kunnen we het voetgangers-, fiets- en autoverkeer veiliger en aangenamer maken?

Met het aanbrengen van kleurvlakken? In de Meidoornlaan hindert niets nog het te snelle verkeer nu de verfoiede paaltjes ook verdwenen zijn. Enkel scholieren die (terecht) naast elkaar fietsen en zo de verkeersstroom afremmen, zorgen al dan niet gewild voor wat meer veiligheid.

Moest hiervoor een volledig inspraakproject worden opgestart? Zijn de Herentalse stadsbestuurders het noorden kwijt?

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld