Hallucinant
Van "Samen maken we de Molekens!"
Ga naar het project
Hoe kunnen we het voetgangers-, fiets- en autoverkeer veiliger en aangenamer maken?
Met het aanbrengen van kleurvlakken? In de Meidoornlaan hindert niets nog het te snelle verkeer nu de verfoiede paaltjes ook verdwenen zijn. Enkel scholieren die (terecht) naast elkaar fietsen en zo de verkeersstroom afremmen, zorgen al dan niet gewild voor wat meer veiligheid.
Moest hiervoor een volledig inspraakproject worden opgestart? Zijn de Herentalse stadsbestuurders het noorden kwijt?
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
