Snelheidsbeperking
Van "Samen maken we de Molekens!"
Ga naar het project
Waarom wordt tijdens de schooluren geen snelheidscontrole gedaan in de Meidoornlaan, Kastanjelaan,… laat de hardrijders maar betalen ipv de wijk vol te zetten met palen.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
