vaste knip - Wuytsbergen
Van "Mobiliteitsmaatregelen in de wijk Wuytsbergen-Ekelen"
Ga naar het project
In tijden van opwarming van de aarde en ecologisch bewustzijn kan het tellen dat je alle auto's die naar en van de de Wuytsbergen moeten / komen enkele kilometers extra laat rijden over de ring met de nodige schadelijke uitstoot tot gevolg
bijkomend wordt er met de vaste knip misschien ook nog sluipverkeer gecreëerd via station en Markgravenstraat, die mensen zullen ook tevreden zijn
de mensen die vanuit de Wuytsbergen naar E313 in Grobbendonk moeten kunnen hun wagen misschien beter parkeren op de Vogelenzang dan gaan ze vlugger daar zijn san rond te rijden over de ring
welk studiebureau op zo'n fantastische ideeën komt
goed bezig
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Johan Temmerman
Geplaatst door:Johan Temmerman
6 jaar geleden
Beste mensen, sorry maar het heeft allemaal geen enkele zin. Het huidige stadsbestuur zal nooit rekening houden met de bezorgdheden van hun burgers. Het bestuur heeft altijd gelijk, doet hun eigen goesting, is er 100% zeker van dat ze goed bezig is en hun kiezers hebben geen enkele inspraak of participatie (zoals zij het zo mooi verwoorden). Wat zal de volgende fase zijn? De Markgravenstraat afsluiten omdat er daar te veel sluipverkeer is? En welk drama zal het worden aan het station? Ze zorgen heel goed voor het milieu. Langere files, meer omwegen en dus meer kilometers. Laat ze maar doen, ze zijn Herentals compleet aan het verkl*ten.
Profiel van Gerd Van Doninck
Geplaatst door:Gerd Van Doninck
6 jaar geleden
Correct, ik heb het project daarom omgedoopt van ‘groene filter’ naar ‘ groene Michel’
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
