Verbinding Herentals - Vorselaar
Van "Verkeersveiligheid voor iedereen"
Ga naar het project
Wie met de fiets binnendoor rijdt van Herentals naar Vorselaar - en omgekeerd - via het Engels kamp, doet dat in een prachtige setting, maar op een volledig onverlicht stuk. In de wintermaanden blijft het 's ochtends lang donker en dan is het voor alle fietsers - onder wie veel schoolgaande jongeren! - behoorlijk vervelend fietsen! Zowel gevaarlijk qua verkeer als gevoelsmatig (heel wat jonge lln. voelen zich dan niet op hun gemak. Verlichting graag, dus.
Reacties(4)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Geert Bulckens
Geplaatst door:Geert Bulckens
7 jaar geleden
Kan autonoom werken met pv-paneeltje en batterij.
Profiel van Inge Stuer
Geplaatst door:Inge Stuer
7 jaar geleden
Tof idee, maar misschien een verlichting die 'volgt' zodat je niet constant verlichting hebt. Aangenamer en beter voor mens en dier want minder lichtvervuiling.
Profiel van Geert Dirickx
Geplaatst door:Geert Dirickx
7 jaar geleden
intelligente verlichting noemen ze dat.
Profiel van Sonia Bellens
Geplaatst door:Sonia Bellens
7 jaar geleden
intelligente of volgverlichting, hoe je het ook noemen wilt, te prefereren boven verlichting die altijd maar brandt (cfr fietspad naar Aarschot)
Totaal aantal likes: 21, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Verkeersveiligheid voor iedereen. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Verkeersveiligheid voor iedereen
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Mobiliteit
