Waanzin, wie bedenkt het...
Van "Mobiliteitsmaatregelen in de wijk Wuytsbergen-Ekelen"
Ga naar het project
Mensen die aan de kant van de Beuckelaar wonen zullen na de knip veel tijd verliezen. De spoorweg aan de Ekelstraat staat zo slecht afgesteld dat je er soms tot een kwartier staat te wachten. De enige optie is langs de ring rijden waar je aan Wellens dan een kwartier staat te wachten. Alle werkende mensen die richting E34 moeten zijn goed gezien. Voor de bewoners aan de andere kant van de knip is de E313 gans rond rijden. Zijn er dan geen andere prioriteiten, hier is bijna niemand van de buurt vragende partij voor.
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Monique Ruts
Geplaatst door:Monique Ruts
6 jaar geleden
Monique Ruts
Wij moeten elke dag naar Antwerpen voor ons werk, wij wonen in het "achterste" deel van de Wuytsbergen dus voor ons de "goede" kant voor naar de E313 te rijden. Toch nemen we soms de E34 als we 's morgens op de radio horen dat de E313 nog maar eens versperd is door een ongeval. Met die "verdomde" knip zal dit een veel moeilijker zijn (ofwel sta je op de ring in de file ofwel sta je voor de overwegen).
Profiel van Yf Bauweraerts
Geplaatst door:Yf Bauweraerts
6 jaar geleden
Inderdaad Bart 's ochtends rijd ik richting Poederlee om mijn kleinste spruit naar school te brengen. Dan terug richting Grobbendonk voor naar het werk te rijden. Langs de ring rijden is geen optie noch 's ochtends noch 's avonds.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
