Francine Weckx
Lid sinds 12 juni 2021
Ik ben alleenstaande en een echte huismus.ik heb dus van de lockdown niet echt last gehad ....ik heb een Britse korthaar als huisdier en verder ga ik elke dag werken als poetsvrouw...en in de namiddag heb ik gelukkig invaliditeit omdat ik al heel veel jaren last heb van fybromialgie....een progressieve tewerkstelling noemen ze dat ....Ik woon nu bijna 3 jaar in Herentals en er zijn toch wel wat punten waar ik de stad graag zie verbeteren.....bv ....betere fietspaden....betere stoepen en vooral....een glasbak aan huisophaling...sorry ,maar dit zijn 3 dingen waar ik mij ECHT aan stoor.....
Alle bijdrage die door deze deelnemer zijn ingediend
Populair ideeën zijn geladen.
